på väg till eskil!

Tjeeeeena alla läsare! Om jag ens har några... aa nu är vi iallafall på väg, vi har ca 3 timmar kvar utan tacochiiips... men jag får stå ut, aa sitter i bilen med sara och elin och här kommer en låt made by tejpis: Sitter i på ett säte i en grå fordbil, Och förbannnar min bror att jag inte föddes grön, Men inte fasen spelar det nån roll, när man har äppelskalsform, De e så svårt o va en tjejtjusare när man inte är så snygg som darin, Tjejerna dom kommer automatiskt... Nu när vi sitter i en bil på motorvägen och funderar och grubblar hur jag ska få ett ragg.. Men de e svårt när man är så rund som kikki, Ja de e så svårt och vara som jaaaag, nu ska jag ta en bantningskur, om jag någonsin ska fåå ett raaaagg nästa låt: Jag är en tuff boll i lyxförpac kning, en rund boll i snyggt fodral jag kan få vem jag vill, if i loose some pounds tacktack, tack för applåderna! Nu ska jag återgå till det jag höll påmed, ciao!

Kommentarer
Postat av: aya♥

HAHAHAHAHAHAHAAA omfg SÅ JÄVLA BRAAAA HAAHAAA

2011-08-04 @ 11:13:47
URL: http://bbaraaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0