På uppgång...

Hej bloggen.
Jag vägde mig nyss. Jag har gått upp endal vilket är suuper! (Y)
Jag vägade ca 3 kg. Jättebra. Jag tror att det är alla dessa tacochpis som gör det! Tack tejer för att ni ger mig dom! JAG ÄLSKAR DET ! <3
Imorgon blir det nog att slappa hela dagen, efter aom att jag inte har någon träning att titta på.
Men nu ska jag gå och sätta mig vid tvn och kolla om det finns något bra att titta på. Jag ska också äta lite mer tackochips! (Y)

Kram tacocipsälskaren TEJPIS!

Här kommer några gammla bild på mig <3

ett år idag!

glömde ju lägga upp bilden på när jag sola ;)

ville bara visa hur jag ser ut idag !, men ska äta lite mer tacochips men idag blir det med chilismak :D

Kommentarer
Postat av: aya

va fin du är :)

2011-06-14 @ 16:02:40
URL: http://bbaraaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0